Tilbage

Mød DIRA på HI25 – netværk, prisoverrækkelse og automatisering i fokus

7. august 2025

Når dørene åbner til HI Tech & Industry Scandinavia 2025, som finder sted den 30. september til 2. oktober i Messecenter Herning, er Dansk Robot Netværk (DIRA) naturligvis til stede – du finder os i Hal L på stand 9094.

HI-messen er en af Skandinaviens største industrimesser og samler hvert andet år tusindvis af fagfolk til tre dage fyldt med innovation, viden og netværk inden for bl.a. automatisering, robotteknologi og produktionsteknologi.

På DIRAs stand kan du høre mere om netværkets arbejde, DIRA netværksgrupper samt få en snak om automatiseringens muligheder – samt møde ligesindede fra robot- og automationsbranchen.

Hæder til årets automatiseringsløsning

På netværksmiddagen den 1. oktober overrækkes DIRA Automatiseringsprisen 2025 – en pris, der hvert år gives til en dansk slutbruger, som med succes har implementeret en unik og inspirerende automatiseringsløsning.

Årets tre nominerede til DIRA Automatiseringsprisen 2025 er:

  • Kamstrup – med en 18 meter lang, fuldautomatisk produktionslinje til vandmålere.
  • LINAK – med en dynamisk produktionscelle til aluminiumsprofiler.
  • M&J Denmark – med et fleksibelt svejseanlæg til hjemtaget produktion af aksler.

Fælles for de tre løsninger er, at de viser vejen for dansk industri med høj produktivitet, godt arbejdsmiljø og hjemtagning af produktion.

Læs mere og tilmeld dig virksomhedsbesøg hos de nominerede her.

Netværksfrokost for medlemmer

DIRA inviterer desuden alle DIRA-medlemmer til en netværksfrokost torsdag den 2. oktober kl. 12.00–13.00 på stand L9094.

Her er der mulighed for at hilse på hinanden, udveksle erfaringer og styrke relationerne i netværket – mens vi byder på lidt godt til ganen.

Rabat til DIRA-medlemmer og gratis adgang

Da DIRA er samarbejdspartner på HI- og Automatik-messen, får eksisterende DIRA-medlemmer 20 % rabat på standlejen ved booking af stand.

Du kan også besøge messen gratis – brug blot vores invitationskode HI25-35790 ved tilmelding.